Blomberg GVN 9483 E

Blomberg GVN 9483 E
alaAverage 2.7

5 opinii

11-2024



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Blomberg GVN 9483 E u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 5 opinii użytkowników z magazynów i stron.

Oceniający oceniają ten produkt na 54/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 5 opinii)

Opinie użytkowników  

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 5 z 5 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (reevoo.com)

BLOMBERG Fully Integrated A++ Energy Dishwasher GVN9483E

 

3 year warranty, but it needs it

After 2 1/2 years it stopped working. Phoned Blomberg and learnt it is really a Beko. Took 6 weeks for service engineers to find fault. Then they turned up with wrong part but bodged a repair. I complained to Beko but was persuaded to leave well alone...

06-2016

Opinie użytkowników (reevoo.com)

BLOMBERG Fully Integrated A++ Energy Dishwasher GVN9483E

 

When it worked it was good

Unreliable

11-2014

Opinie użytkowników (reevoo.com)

BLOMBERG Fully Integrated A++ Energy Dishwasher GVN9483E

 

Does the job and is significantly more robust that the Smeg machine we had before

None (yet)

09-2014

Opinie użytkowników (reevoo.com)

BLOMBERG Fully Integrated A++ Energy Dishwasher GVN9483E

 

Good quality interior, spacious and easier too laid than previous dishwasher. Very quiet which is wonderful because we have an open plan kitchen.

08-2014

Opinie użytkowników (reevoo.com)

BLOMBERG Fully Integrated A++ Energy Dishwasher GVN9483E

 

Good quality interior, spacious and easier too laid than previous dishwasher. Very quiet which is wonderful because we have an open plan kitchen

07-2014

Porównanie cen Blomberg GVN 9483 E

Brak ceny dla tego produktu