Leifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxe

Leifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxe
alaAverage 4.5

67 opinii

11-2024



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Leifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxe u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 67 opinii użytkowników z magazynów i stron.

Oceniający oceniają ten produkt na 90/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 67 opinii)

Opinie użytkowników  

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 67 z 67 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.co.uk)

Amazon.co.uk review summary for Leifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxe

 

alaTest has collected and analyzed 12 user reviews of Leifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxe from Amazon.co.uk. The average user rating for this product is 4.4/5, compared to an average user rating of 4.3/5 for other products in the same category on Amazon.co.uk.

92% of the reviews on Amazon.co.uk give this product a positive rating.

11-2024

Opinie użytkowników (amazon.de)

Zusammenfassung der Amazon.de- Kundenbewertungen für Leifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxe

 

alaTest hat 55 Kundenbewertungen für Leifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxe von Amazon.de zusammengefasst und analysiert. Im Durchschnitt wurde das Produkt mit 4.5/5 bewertet, verglichen mit einer durchschnittlichen Bewertung von 4.2/5 für andere Produkte auf Amazon.de.

96% der Kundenmeinungen auf Amazon.de bewerten dieses Produkt positiv.

This summary is based on the products: Leifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxeLeifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxe

11-2024

Porównanie cen Leifheit 82000 Wäscheschirm Linomatic 400 deluxe

Brak ceny dla tego produktu