Electrolux Z2950 Velocity Cyclonic 1700W Upright

alaTest zebrał i przeanalizował 9 opinii użytkowników z magazynów i stron. Oceniającym podoba się funkcjonalność i niezawodność. Wygląd jest również bardzo dobra. Ludzie mają wątpliwości co do rozmiaru.

ceny, wyglądu, niezawodności, funkcjonalności

rozmiaru

Oceniający oceniają ten produkt na 72/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 9 opinii)

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 9 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 9 z 9 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.co.uk)

Amazon.co.uk review summary for Electrolux Z2950 Velocity Cyclonic 1700W Upright

 

alaTest has collected and analyzed 7 user reviews of Electrolux Z2950 Velocity Cyclonic 1700W Upright from Amazon.co.uk. The average user rating for this product is 3.3/5, compared to an average user rating of 4.2/5 for other products in the same category on Amazon.co.uk. Reviewers are impressed by the reliability and design.

price, design, reliability

71% of the reviews on Amazon.co.uk give this product a positive rating.

01-2025

Opinie użytkowników (reevoo.com)

Electrolux Z2950

 

Ease of use both in operation and emptying as well as visible power ie removal of lint from carpets

I'n not too sure about the arctic white and cherry red - quite stratling but in no way reflects on the practicalities

06-2008

Opinie użytkowników (reevoo.com)

Electrolux Z2950

 

It has amazing suction power and glides over the carpets.

The hose is securely fastened to the back of the appliance so there is a small loss of distance.

04-2008

Porównanie cen Electrolux Z2950 Velocity Cyclonic 1700W Upright

Brak ceny dla tego produktu