Asus VS208NR

Asus VS208NR
alaAverage 4.4

5 opinii

11-2024



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Asus VS208NR u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 5 opinii użytkowników z magazynów i stron.

Oceniający oceniają ten produkt na 88/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 5 opinii)

Opinie użytkowników  

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 5 z 5 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.fr)

Résumé des avis d’ Amazon.fr sur Asus VS208NR

 

alaTest a collecté et analysé 3 avis de consommateurs sur Amazon.fr pour le produit Asus VS208NR. La note moyenne du produit est 5.0 sur 5, tandis que les autres produits de même catégorie ont une note moyenne de 4.2 sur 5 sur Amazon.fr.

100% des avis sur Amazon.fr donnent une note favorable à ce produit.

This summary is based on the products: Asus VS208NR Ecran PC LED 20" (50,8 cm) 1600x900 DVI VGAAsus VS208NR Ecran PC LED 20" (50,8 cm) 1600x900 DVI VGA

11-2024

Opinie użytkowników (newegg.com)

Burnt out in a week

 

Maybe if I had the money for a more expensive monitor, I would have bought that. But I was in a hurry. Im quite impatient. If you are looking for quality, this is not where to look.

Cheap and worked well... Not high enough resolution for my liking

Owned it for a week after buying it out of a Best Buy. On it's last day it began to flicker (It was a second Monitor) At first i thought it was just my imagination. After a few minutes, I heard a loud pop and then smoke came out of the back of the...

06-2013

Opinie użytkowników (newegg.com)

Works like a dream!

 

Everything as advertised! Works great! Totally happy with everything

none

05-2013

Porównanie cen Asus VS208NR

Brak ceny dla tego produktu