Samsung UE590 en UE 850 UHD-beeldschermen

Samsung UE590 en UE 850 UHD-beeldschermen
alaAverage 3.3

3 opinii

11-2024



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Samsung UE590 en UE 850 UHD-beeldschermen u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 3 opinie użytkowników z magazynów i stron.

Oceniający oceniają ten produkt na 66/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 3 opinii)

Opinie ekspertów  

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 3 z 3 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie eksperta : Daniel O'Keeffe , Ian Cumming, Mehdi Azzabi, Eric (rtings.com)

Samsung UE590 MONITOR

 

The Samsung U28E590D is an average 4k 28 inch monitor with a TN type LCD. It has a high resolution and a larger than average screen size giving it good usable space. Unfortunately, its picture quality is poor, and its very low viewing angle means it's...

High 4k resolution

Disappointing picture quality ; Very narrow viewing angle ; Stand has limited flexibility

02-2018

Opinie eksperta : Angel Santiago (tuexperto.com)

Samsung UE590 y UE850, nueva gama de monitores UHD

 

Samsung acaba de lanzar dos series de monitores con resolución Ultra HD. Los UE590 y UE850 están disponibles en tres tamaños y ofrecen una completa conectividad que incluye puertos HDMI 2.0 y USB.

07-2015

Opinie eksperta : Jozef Schildermans (diskidee.be)

Samsung UE590 en UE 850 UHD-beeldschermen

 

Samsung introduceert nieuwe ultra high definition-monitoren voor gaming, entertainment en zakelijk gebruik. De UE590 heeft een snelle responstijd en is dus geschikt voor gaming. De UE850 biedt vele aansluitopties en is ideaal voor zakelijk gebruik.

06-2015

Porównanie cen Samsung UE590 en UE 850 UHD-beeldschermen

Brak ceny dla tego produktu