CTX W1961A

CTX W1961A
alaAverage 3.5

4 opinii

11-2024



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny CTX W1961A u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 4 opinie użytkowników z magazynów i stron.

Eksperci oceniają ten produkt na 60/100 a użytkownicy na 80/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 4 opinii)

Opinie ekspertów  

Opinie użytkowników  

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 3 z 3 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie eksperta (tek.no)

CTX W1961A

 

Skjermer i bredt format blir stadig mer populære. Vi har testet en prisgunstig 19-tommer fra CTX.

Lite etterslep; Tøft design

Mangler DVI; Mangler høydejustering; Litt mye baklys; Svak vertikal innsynsvinkel; Dårlig i ikke-nativ oppløsning

11-2006

Opinie eksperta : Jørgen Fundingsrud (akam.no)

19-tommer i bredformat

 

Skjermer i bredt format blir stadig mer populære. Vi har testet en prisgunstig 19-tommer fra CTX.

Lite etterslep; Tøft design

19-tommere i bredformat har blitt veldig populære den siste tiden. Mange vil ha bredformat, og prisen er ofte langt hyggeligere enn for tilsvarende 20-tommere. CTX hopper på bølgen med W1961A, og serverer en grei skjerm for folk flest. Designet virker...

11-2006

Opinie użytkowników (newegg.com)

Solid Upgrade

 

I bought this monitor close to one month ago and i have been very pleased with my purchase. I upgraded from a 17" inch regular CTX LCD and i must say that this is, by far, a great improvement. The buttons for the various settings are on the right rear...

The base of the monitor is not as solid as i would like it to be and to turn it off, you have to hold down the power button for something like 3 seconds

10-2006

Porównanie cen CTX W1961A

Brak ceny dla tego produktu