Braun-Nuernberg 20166 10X50

Braun-Nuernberg 20166 10X50
alaAverage 3.8

4 opinii

11-2024



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Braun-Nuernberg 20166 10X50 u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 4 opinie użytkowników z magazynów i stron.

Oceniający oceniają ten produkt na 75/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 4 opinii)

Opinie użytkowników  

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 4 z 4 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.co.uk)

Amazon.co.uk review summary for Braun-Nuernberg 20166 10X50

 

alaTest has collected and analyzed 2 user reviews of Braun-Nuernberg 20166 10X50 from Amazon.co.uk. The average user rating for this product is 4.5/5, compared to an average user rating of 4.4/5 for other Binoculars on Amazon.co.uk.

100% of the reviews on Amazon.co.uk give this product a positive rating.

11-2024

Opinie użytkowników (amazon.de)

Zusammenfassung der Amazon.de- Kundenbewertungen für Braun-Nuernberg 20166 10X50

 

alaTest hat 1 Kundenbewertungen für Braun-Nuernberg 20166 10X50 von Amazon.de zusammengefasst und analysiert. Im Durchschnitt wurde das Produkt mit 1.0/5 bewertet, verglichen mit einer durchschnittlichen Bewertung von 4.2/5 für andere Produkte in der Kategorie Ferngläser auf Amazon.de.

0% der Kundenmeinungen auf Amazon.de bewerten dieses Produkt positiv.

This summary is based on the products: Braun-Nuernberg 20166 10X50 FernglasBraun-Nuernberg 20166 10X50 Fernglas

11-2024

Opinie użytkowników (mediamarkt.de)

Fernglas

 

Bin vollkommen mit dem Produkt zufrieden. Auch der Preis stimmt zum Produkt. Es war nicht zu teuer und die Qualität ist sehr gut.

04-2017

Porównanie cen Braun-Nuernberg 20166 10X50

Brak ceny dla tego produktu