Vaio Z (2021)

alaTest zebrał i przeanalizował 2 opinie użytkowników z magazynów i stron. Oceniającym podoba się niezawodność i przenośność. Ekran jest również bardzo dobra ale niektórzy mają wątpliwości co do panelu dotykowego.

wyglądu, wydajności, ekranu, przenośności, niezawodności

ceny, panelu dotykowego

Oceniający oceniają ten produkt na 70/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 2 opinii)

Opinie ekspertów  

Ranking opinii

  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 
  (100% opinii)
Pokaż wszystkie opinie z oceną 3
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 

Wyświetlanie 2 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 2 z 2 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie eksperta : Eric Grevstad (pcmag.com)

VAIO Z (2021) Review

 

Ultralight yet sturdy design ; Handsome 4K display ; Potent Intel H-series processor ; Up to 32GB of RAM and 2TB SSD

Wildly expensive ; Prone to fan noise ; No SD or microSD card slot ; Lacks Intel vPro technology

The hyperlight VAIO Z is back, and 2021's all-carbon-fiber edition, packing a powerhouse CPU, is one of the most alluring ultralight laptops. It's also one of the least affordable.

02-2021

Opinie eksperta : Rami Tabari (laptopmag.com)

Vaio Z (2021) review

 

A solid premium laptop wrapped in overpriced carbon fiber

Solid performance ; Lightning-fast SSD ; Gorgeous 4K display ; Decent battery life ; Super light design

Egregious price ; Awful touchpad ; Ugly top bezel ; No USB Type-A port

The Vaio Z sports a lightning-fast SSD and a gorgeous 4K display packed in a super light design, but it is egregiously overpriced and can’t compare to other flagships.

03-2021

Porównanie cen Vaio Z (2021)

Brak ceny dla tego produktu