Twinhead Durabook D13RI 13.3" Notebook PC (Intel Pentium M Processor 740 (Centrino), 512 MB RAM, 80 GB Hard Drive, and DVD+/-RW Burner

alaTest zebrał i przeanalizował 2 opinie użytkowników z magazynów i stron. Ludziom podoba się panel dotykowy i energooszczędność. Bateria jest również bardzo dobra. Ludzie mają wątpliwości co do ceny.

wyglądu, klawiatury, baterii, niskie zużycie, panelu dotykowego

przenośności, ceny

Oceniający oceniają ten produkt na 90/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 2 opinii)

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 2 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 2 z 2 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.com)

Amazon.com review summary for Twinhead Durabook D13RI 13.3" Notebook PC (Intel Pentium M Processor 740 (Centrino), 512 MB RAM, 80 GB Hard Drive, and DVD+/-RW Burner

 

alaTest has collected and analyzed 2 user reviews of Twinhead Durabook D13RI 13.3" Notebook PC (Intel Pentium M Processor 740 (Centrino), 512 MB RAM, 80 GB Hard Drive, and DVD+/-RW Burner from Amazon.com. The average user rating for this product is 4.5/5, compared to an average user rating of 3.9/5 for other products in the same category on Amazon.com. People really like the touchpad and energy efficiency. The battery and keyboard are also appreciated, but many are less positive about the price and portability.

design, keyboard, battery, energy, touchpad

portability, price

100% of the reviews on Amazon.com give this product a positive rating.

12-2024

Porównanie cen Twinhead Durabook D13RI 13.3" Notebook PC (Intel Pentium M Processor 740 (Centrino), 512 MB RAM, 80 GB Hard Drive, and DVD+/-RW Burner

Brak ceny dla tego produktu