Toshiba Satellite 11.6 Inch Laptop (Intel Celeron N2840, 2GB RAM, 128GB SSD, Windows 8.1) (Certified Refurbished)

alaTest zebrał i przeanalizował 14 opinii użytkowników z magazynów i stron. Ludziom podoba się cena i rozmiar. Przenośność jest również bardzo dobra. Ludzie mają wątpliwości co do jakości obrazu.

funkcjonalności, wydajności, przenośności, rozmiaru, ceny

niezawodności, klawiatury, ekranu, jakości obrazu

Oceniający oceniają ten produkt na 86/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Zobacz wszystkie Toshiba Laptopy

Analiza opinii

(Na podstawie 14 opinii)

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 14 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 14 z 14 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.com)

Amazon.com review summary for Toshiba Satellite 11.6 Inch Laptop (Intel Celeron N2840, 2GB RAM, 128GB SSD, Windows 8.1) (Certified Refurbished)

 

alaTest has collected and analyzed 14 user reviews of Toshiba Satellite 11.6 Inch Laptop (Intel Celeron N2840, 2GB RAM, 128GB SSD, Windows 8.1) (Certified Refurbished) from Amazon.com. The average user rating for this product is 4.3/5, compared to an average user rating of 3.9/5 for other products in the same category on Amazon.com. People are impressed by the price and size. The portability and performance also get good feedback, but some have doubts about the image quality and screen.

usability, performance, portability, size, price

reliability, keyboard, screen, image quality

93% of the reviews on Amazon.com give this product a positive rating.

01-2025

Porównanie cen Toshiba Satellite 11.6 Inch Laptop (Intel Celeron N2840, 2GB RAM, 128GB SSD, Windows 8.1) (Certified Refurbished)

Brak ceny dla tego produktu