Sony Vaio VGN-FW17GU

Sony Vaio VGN-FW17GU
alaScore 78

2 opinii

01-2025



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Sony Vaio VGN-FW17GU u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 2 opinie użytkowników z magazynów i stron. Ludziom podoba się ekran. Ludzie mają wątpliwości co do ceny.

ekranu

wydajności, przenośności, ceny

Oceniający oceniają ten produkt na 80/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Zobacz wszystkie Sony Laptopy

Analiza opinii

(Na podstawie 2 opinii)

Opinie ekspertów  

Ranking opinii

  (brak opinii)
 
  (100% opinii)
Pokaż wszystkie opinie z oceną 4
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 

Wyświetlanie 2 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 2 z 2 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie eksperta : David Ramli (goodgearguide.com.au)

Sony VAIO VGN-FW17GU

 

The mysterious absence of the latest features and slow performance have been recurrent qualms in our previous reviews of Sony laptops. With the FW ser...

Excellent screen, good processor, Blu-ray writer, HDMI port

Price is a little high, style is clunky, unimpressive GPU, weight

If you can fork out the cash and don't mind the design, then the Sony Vaio VGN-FW17GU is a well-performing unit that features a Blu-ray burner.

08-2008

Opinie eksperta : David Ramli (pcworld.idg.com.au)

Sony Vaio VGN-FW17GU

 

Less pretty than the usual Sony

Excellent screen, good processor, Blu-ray writer, HDMI port

Price is a little high, style is clunky, unimpressive GPU, weight

If you can fork out the cash and don’t mind the design, then the Sony Vaio VGN-FW17GU is a well-performing unit that features a Blu-ray burner.

08-2008

Porównanie cen Sony Vaio VGN-FW17GU

Brak ceny dla tego produktu