Huawei MateBook X Pro (14.2-inch, 2024)

alaTest zebrał i przeanalizował 17 opinii użytkowników z magazynów i stron. Oceniającym podoba się jakość obrazu i bateria. Ekran jest również bardzo dobra. Ludzie mają wątpliwości co do jakości budowy.

przenośności, wydajności, ekranu, baterii, jakości obrazu

funkcjonalności, jakość obudowy

Oceniający oceniają ten produkt na 88/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 17 opinii)

Opinie ekspertów  

Ranking opinii

  (brak opinii)
 
  (100% opinii)
Pokaż wszystkie opinie z oceną 4
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 

Wyświetlanie 1 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 1 z 1 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów (15)

Opinie eksperta : Andreas Osthoff (notebookcheck.pl)

Recenzja laptopa Huawei MateBook X Pro 2024 - 980-gramowy ultrabook magnezowy z imponującym panelem OLED

 

Notebookcheck przetestował zupełnie nowy Huawei MateBook X Pro 2024 z procesorem Intel Core Ultra 9 185H, 32 GB pamięci RAM i 14,2-calowym ekranem dotykowym OLED o proporcjach 3:2. Modele 2022 i 2023 Huawei MateBook X Pro należały do najlepszych...

lekka magnezowa obudowa z doskonałymi właściwościami dotykowymi;imponujący wyświetlacz OLED;doskonałe urządzenia wejściowe;bardzo dobra wydajność systemu;świetne głośniki;dYSK SSD O POJEMNOŚCI 2 TB;brak obniżonej wydajności w trybie bateryjnym

przylutowana pamięć RAM i trudne opcje konserwacji;stabilność obudowy cierpi z powodu smukłej budowy;brak złącza jack 3,5 mm;wysoka aktywność wentylatora w codziennym użytkowaniu;niepotrzebne partycjonowanie SSD;zasilacz bardzo się nagrzewa pod...

Porównanie cen Huawei MateBook X Pro (14.2-inch, 2024)

Brak ceny dla tego produktu