Gigabyte T1005M

alaTest zebrał i przeanalizował 3 opinie użytkowników z magazynów i stron. Ludziom podoba się energooszczędność i panel dotykowy. Ekran jest również bardzo dobra ale niektórzy mają wątpliwości co do baterii.

wydajności, ekranu, panelu dotykowego, niskie zużycie

baterii

Oceniający oceniają ten produkt na 60/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 3 opinii)

1 ekspertów

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 3 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 3 z 3 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.com)

Amazon.com review summary for Gigabyte T1005M

 

alaTest has collected and analyzed 2 user reviews of Gigabyte T1005M from Amazon.com. The average user rating for this product is 3.0/5, compared to an average user rating of 3.9/5 for other products in the same category on Amazon.com. Reviewers are impressed by the energy efficiency and touchpad. The screen and performance also get good views. There are some critical opinions about the battery. The usability and portability get mixed opinions.

performance, screen, touchpad, energy

battery

50% of the reviews on Amazon.com give this product a positive rating.

12-2024

Opinie eksperta (xataka.com)

Gigabyte T1005M

 

Gigabyte, a través de su distribuidor en España Aicox Soluciones, nos ha enseñado esta mañana sus dispositivos de trabajo en movilidad que se trae para nuestro país.

Con formato de netbook pero pensando en el mundo de los antiguos TabletPC nos encontramos el GigaByte T1005M. Si te decimos que el exterior es lo más alternativo ya puedes hacerte una idea de lo que te espera con este equipo.

Porównanie cen Gigabyte T1005M

Brak ceny dla tego produktu