Dell Inspiron Mini 1210

alaTest zebrał i przeanalizował 13 opinii użytkowników z magazynów i stron. Ludziom podoba się jakość obrazu i klawiatura. Przenośność jest również bardzo dobra ale niektórzy mają wątpliwości co do niezawodności.

rozmiaru, ekranu, przenośności, klawiatury, jakości obrazu

wydajności, baterii, niezawodności

Eksperci oceniają ten produkt na 71/100 a użytkownicy na 33/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Zobacz wszystkie Dell Laptopy

Analiza opinii

(Na podstawie 13 opinii)

Opinie ekspertów  

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 1 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 1 z 1 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów (12)

Opinie eksperta (notebookcheck.pl)

Recenzja Dell Inspiron Mini 1210

 

Dell Mini 1210 jest swoistą hybrydą netbooka oraz pełnowartościowego notebooka. Spore gabaryty oraz 12-calowy wyświetlacz kłócą się nieco z podzespołami typowymi raczej dla netbooków, w które ów Dell został zaopatrzony. Jednakże z uwagi na to, iż sama...

ładny, modny design; +lekki i cienki; +chłodzenie pasywne; +pełnowymiarowa klawiatura; +duży i wygodny gładzik; +3 porty USB; +mały i lekki zasilacz

wyjątkowo słaba karta graficzna; -krótki czas pracy na baterii; -błyszczący wyświetlacz; -bardzo ciche głośniki; -brak ExpressCard; -brak etui w zestawie; -szybko brudząca oraz rysująca obudowa; -brak oddzielnych zaślepek dla dysku twardego oraz pamięci

Niestety, mimo ładnego wyglądu Dell Mini 1210 nie ma wiele do zaoferowania. Niezłej jakości wyświetlacz, chłodzenie pasywne oraz pełnowymiarowa klawiatura nie rekompensują wybitnie słabej karty graficznej, cichych głośników oraz wyjątkowo krótkiego...

Porównanie cen Dell Inspiron Mini 1210

Brak ceny dla tego produktu