Sharp R230H

Sharp R230H
alaAverage 3.4

3 opinii

11-2024



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Sharp R230H u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 3 opinie użytkowników z magazynów i stron.

Oceniający oceniają ten produkt na 67/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 3 opinii)

Opinie użytkowników  

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 3 z 3 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (productreview.com.au)

Excellent

 

It has come in very handy as I am a first time mum. Some days I couldn\'t be stuffed cooking so I just wack the food in the microwave and it\'s cooked in no time. It heated baby bottles very well too.

It heats things up well, also defrosts good too.

nothing bad with it.

07-2005

Opinie użytkowników (productreview.com.au)

Terrible

 

Not a very good make Have had problems all the way trough a twelve month period.

the look

after about usage 14 times it packed up Got it fixed before warenty ran out, now it hs gone again. When turn it on dosnt turn off have to at the wall.

06-2005

Opinie użytkowników (productreview.com.au)

Good

 

Microwave cooking has probably changed from extensive cooking to being a device that defrosts and reheats. For these purposes this unit is ideal. Compact with a contemporary and ageless design. Nice. If it's as reliable as our last Sharp microwave, we...

Simple, clean design and functional control panel. One-touch selections and instant cook, this has to be one of the easiest microwaves to use. For reheating, defrosting and easy cooking, this an ideal unit. For larger meals and professional cooking,...

Noisier than expected fan for a smaller unit.

12-2004

Porównanie cen Sharp R230H

Brak ceny dla tego produktu