Pure Digital Flip UltraHD

alaTest zebrał i przeanalizował 2 opinie użytkowników z magazynów i stron. Ludziom podoba się jakość obrazu i bateria. Funkcjonalność jest również bardzo dobra. Ludzie mają wątpliwości co do zoomu.

ceny, funkcjonalności, baterii, jakości obrazu

pamięci, zoomu

Oceniający oceniają ten produkt na 60/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 2 opinii)

Opinie ekspertów  

Ranking opinii

  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 
  (100% opinii)
Pokaż wszystkie opinie z oceną 3
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 

Wyświetlanie 2 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 2 z 2 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie eksperta : Brian Heater (pcmag.com)

Pure Digital Flip UltraHD

 

The reasonably priced, pocketable Flip UltraHD lets you shoot two hours of 720p HD video.

Inexpensive high-definition recording. 8GB hard drive allows two hours of recording time. Sharp screen.

Captures only 720p HD video; no SD shooting setting. Relatively bulky. No expandable memory.

More Digital Camcorder Reviews:• Samsung Gear 360 (2017)• Giroptic iO• YI 4K+• Insta360 Air• Monster Vision VR• more

04-2009

Opinie eksperta (consumersearch.com)

Pure Digital Flip UltraHD Review

 

Pure Digital Flip UltraHD reviewed by ConsumerSearch, which notes pros and cons, along with reviews and ratings for the Pure Digital Flip UltraHD and comparisons to other HD Camcorders

Good 720p HD video and audio; Stores two hours of footage; Easy to use; Uses standard AA batteries; Inexpensive

Nearly devoid of features; No image stabilization; No optical zoom; Can't expand memory with cards

10-2009

Porównanie cen Pure Digital Flip UltraHD

Brak ceny dla tego produktu