Hitachi DZ BD7HA

alaTest zebrał i przeanalizował 19 opinii użytkowników z magazynów i stron. Oceniającym podoba się przenośność. Oceniający mają wątpliwości co do jakości obrazu.

przenośności

jakości obrazu

Eksperci oceniają ten produkt na 41/100 a użytkownicy na 49/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki. W porównaniu do innych produktów z kategorii Kamery wideo, Hitachi DZ BD7HA uzyskał ogólny alaScore™ 73/100 = jakość Dobra.

Analiza opinii

(Na podstawie 19 opinii)

Opinie ekspertów  

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 19 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 19 z 19 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.com)

Amazon.com review summary for Hitachi DZ BD7HA

 

alaTest has collected and analyzed 16 user reviews of Hitachi DZ BD7HA from Amazon.com. The average user rating for this product is 2.4/5, compared to an average user rating of 3.9/5 for other Camcorders on Amazon.com. People really like the portability. Views about the price and usability are mixed, while some have doubts about the image quality.

portability

image quality

44% of the reviews on Amazon.com give this product a positive rating.

11-2024

Opinie eksperta : David Kender (camcorderinfo.com)

Hitachi DZ-BD7HA Camcorder Review - Hitachi Hybrid

 

Hitachi DZ-BD7HA Camcorder Review

11-2007

Opinie eksperta : David Kender (reviewed.com)

Hitachi DZ-BD7HA

 

Hitachi DZ-BD7HA Camcorder Review

11-2007

Opinie użytkowników (qvc.com)

Excellent Camcorder

 

"I had been looking at this camera for some time and decided the time was right to purchase a higher quality camcorder for the kids sporting events. I was not disappointed. This camera produces vivid HD recordings. The only drawback is the software...

09-2008

Porównanie cen Hitachi DZ BD7HA

Brak ceny dla tego produktu