Samsung ML-3050 mono laser printer

alaTest zebrał i przeanalizował 2 opinie użytkowników z magazynów i stron. Oceniającym podoba się funkcjonalność i rozmiar. Wydajność jest również bardzo dobra.

ceny, wydajności, rozmiaru, funkcjonalności

Oceniający oceniają ten produkt na 75/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 2 opinii)

Opinie ekspertów  

Wyświetlanie 2 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 2 z 2 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie eksperta : Felisa Yang (cnet.com)

Samsung ML-3050 mono laser printer review: Samsung ML-3050 mono laser printer

 

Samsung ML-3050 mono laser printer

Inexpensive; expandable paper-handling options; network ready; fast print speeds; excellent print quality.

Autoduplexing costs extra.

With its low cost of consumable, fast print speeds, and excellent print quality, the Samsung ML-3051N is an excellent mono laser printer for a small office with multiple users.

10-2006

Opinie eksperta : Felisa Yang (cnet.co.uk)

Samsung ML-3050 mono laser printer review

 

The Samsung ML-3051N straddles the gap between an über-expensive office laser printer and a personal laser printer, both in terms of features and price. For $250, you get a network-ready mono printer with versatile paper-handling options, expandable...

Inexpensive; expandable paper-handling options; network ready; fast print speeds; excellent print quality.

Autoduplexing costs extra.

With its low cost of consumable, fast print speeds, and excellent print quality, the Samsung ML-3051N is an excellent mono laser printer for a small office with multiple users.

10-2006

Porównanie cen Samsung ML-3050 mono laser printer

Brak ceny dla tego produktu