Samsung ML 1651N

Samsung ML 1651N
alaAverage 4.4

5 opinii

11-2024



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Samsung ML 1651N u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 5 opinii użytkowników z magazynów i stron. Ludziom podoba się cena i wygląd.

wyglądu, ceny

Eksperci oceniają ten produkt na 75/100 a użytkownicy na 100/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 5 opinii)

Opinie ekspertów  

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 5 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 5 z 5 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.com)

Amazon.com review summary for Samsung ML 1651N

 

alaTest has collected and analyzed 2 user reviews of Samsung ML 1651N from Amazon.com. The average user rating for this product is 5.0/5, compared to an average user rating of 3.8/5 for other products in the same category on Amazon.com.

100% of the reviews on Amazon.com give this product a positive rating.

11-2024

Opinie eksperta : Dan Littman (pcworld.com)

Samsung ML-1651N

 

A low price, beautiful prints, and respectable speed make this network model a sweet deal.

A low price, beautiful prints, and respectable speed make this network model a sweet deal.

12-2001

Opinie eksperta : Dan Littman (pcworld.com)

Samsung ML1651N 17PPM 1200DPI PCL 16MB 550/100 USB/PAR

 
12-2001

Opinie eksperta (pcstats.com)

Samsung ML-1651N Laser Printer Review

 

Samsung ML-1651N is a network enabled SOHO 17ppm mono laser printer. With a resolution of 1200dpi and an average toner lifespan of about 8,000 pages...

All in all, it is a good quality printer, and worth considering for SOHO environments

09-2001

Porównanie cen Samsung ML 1651N

Brak ceny dla tego produktu