IBM Infoprint 12

IBM Infoprint 12
alaAverage 4.2

3 opinii

11-2024



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny IBM Infoprint 12 u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 3 opinie użytkowników z magazynów i stron. Oceniającym podoba się wydajność i cena. Wygląd jest również bardzo dobra.

wyglądu, ceny, wydajności

Eksperci oceniają ten produkt na 86/100 a użytkownicy na 80/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 3 opinii)

Opinie ekspertów  

Opinie użytkowników  

Ranking opinii

  (brak opinii)
 
  (100% opinii)
Pokaż wszystkie opinie z oceną 4
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 

Wyświetlanie 3 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 3 z 3 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie eksperta : Dan Littman (pcworld.com)

IBM Infoprint 12 Laser 12PPM 4mb 1200dpi Usb/par Pcl6 Sleek BLK

 

WHAT'S HOT: Big Blue has adopted charcoal black as a signature case color for identifying its products, which makes the Infoprint 12 look about as cool and sophisticated as you can expect a plastic box to look. But your $399 buys more than cachet. The...

To help offices monitor their printing costs, an accounting feature in the driver lets system administrators see how much users print

11-2000

Opinie eksperta (pcworld.com)

IBM Infoprint 12

 

This is a true SOHO printer suitable for home or office.

Inexpensive enough for a no-frills home office and fast enough to serve small workgroups of five to ten people, this adaptable printer will work well in almost any small office.

11-2000

Opinie użytkowników (ciao.it)

Una roccia di stampante !!

 

Robustezza

Costo toner

10-2006

Porównanie cen IBM Infoprint 12

Brak ceny dla tego produktu