Nair Nourish Japanese Cherry Blossom 7 In 1 Ultra Body Wax Strips 20s

alaTest zebrał i przeanalizował 4 opinie użytkowników z magazynów i stron. Ludziom podoba się funkcjonalność.

funkcjonalności

Oceniający oceniają ten produkt na 75/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 4 opinii)

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 4 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 4 z 4 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (boots.com)

Best wax ever

 

Everyone in my family love this wax but for some reason it's out of stock since long I don't when this will be available in store

07-2017

Opinie użytkowników (boots.com)

Excellent product

 

I was using nair wax strips before but it started reacting on my skin and then I try nair and I fall in love with it it's so good after use it leaves skin so soft and oily my skin is very dry it's been quite long time I'm using these strips now but...

07-2017

Opinie użytkowników (boots.com)

Stay Away

 

I bought this as I always used Nair Argon oil body wax strips, they do not sell them anymore so I tried this. I just want to say that I do have sensitive skin and the Argon oil strips were excellent. This however is terrible, it does not even take the...

04-2017

Opinie użytkowników (boots.com)

Good but leaves a lot of residue!

 

I've never waxed before so didn't know what to expect, but these strips make it really easy. They're easy to peel apart without the need for rubbing them to warm them up, and they peel leaving an even amount of wax on each half. it took me a few tries...

05-2016

Porównanie cen Nair Nourish Japanese Cherry Blossom 7 In 1 Ultra Body Wax Strips 20s

Brak ceny dla tego produktu