Philip Kingsley After-Sun Scalp Mask, 75ml

Philip Kingsley After-Sun Scalp Mask, 75ml
alaAverage 4.3

4 opinii

01-2025



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Philip Kingsley After-Sun Scalp Mask, 75ml u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 4 opinie użytkowników z magazynów i stron.

Oceniający oceniają ten produkt na 85/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 4 opinii)

Opinie użytkowników  

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 4 z 4 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (johnlewis.com)

decent product

 

average quality but does the job after sun use. texture is gorgeous.

06-2017

Opinie użytkowników (johnlewis.com)

A soothing, luxurious scalp mask!

 

I am absolutely delighted with this product. I didn't know such a product existed and was asked to try it and write a review. It smells divine and was the perfect size to take on holiday. I have quite dry hair and find the sea water even more...

05-2017

Opinie użytkowników (johnlewis.com)

Perfect product . It's a must have for holidays and dry scalps.

 

I had a trip recently to the Middle East and decided to take this product with me. The sun is hot and much time was spent in the pool and sea. If like me you've ever burnt your scalp on holiday, this is the perfect product for you. This calming scalp...

05-2017

Opinie użytkowników (johnlewis.com)

Surprised!

 

I've never used a product for a scalp treatment before. I tend to use coconut oil, almond oil and heavy conditioners to treat my scalp. I was pleasantly surprised with this product. It feels very cooling on the scalp. I used it as recommended by...

05-2017

Porównanie cen Philip Kingsley After-Sun Scalp Mask, 75ml

Brak ceny dla tego produktu