Nice'n Easy No Ammonia Hair Dye Mahogany 81

Nice'n Easy No Ammonia Hair Dye Mahogany 81
alaAverage 3.5

4 opinii

01-2025



Wskazówka: Zobacz najlepsze ceny Nice'n Easy No Ammonia Hair Dye Mahogany 81 u partnera alaTest:

alaTest zebrał i przeanalizował 4 opinie użytkowników z magazynów i stron.

Oceniający oceniają ten produkt na 70/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 4 opinii)

Opinie użytkowników  

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 4 z 4 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (superdrug.com)

Orange roots!

 

I have used castings for years but have never been as happy with it since it changed to creme gloss. I thought I would have a change and try nice n easy semi- permanent . I chose mahogany as that is one of the castings colours I use. Because I hadn't...

01-2017

Opinie użytkowników (superdrug.com)

Orange!

 

I bought this thinking it was the one I'd used before....big mistake it was the wrong brand and I'm now sporting orange hair. Really I've no idea how I have such a terrible result, it is nothing like the suggestions on the side of the box.

09-2016

Opinie użytkowników (superdrug.com)

Easy to use, great colour!

 

This was the first time i had dyed my hair so opted for this product, which is semi-permanent. It has straightforward instructions and was very easy to use. Took a while to rinse all the residue colour out but the final result was great!!

10-2015

Opinie użytkowników (superdrug.com)

Very red

 

The colour comes out very red, but it is still a lovely colour. The dye is not damaging at all and my hair was left in very good condition

22

29

05-2015

Porównanie cen Nice'n Easy No Ammonia Hair Dye Mahogany 81

Brak ceny dla tego produktu